Thursday, May 1, 2014

Splatter Nails

Hi everyone, / Hoi iedereen,

I've been meaning to post today's nail art on my birthday (last monday), but I didn't in favor for my Fantasy Fire nails. So now I'll be posting the splatter nails I made last weekend :)
(My apologies for the yellow-ish photos, but it was the only way for my camera to show the purple as purple instead of blue. I have no idea how to work Photoshop XD)

Ik wilde eigenlijk de nail art van vandaag op mijn verjaardag posten (afgelopen maandag), maar toen heb ik mijn Fantasy Fire nagels gepost. Maar vandaag heb ik dan eindelijk de splatter nagels van afgelopen weekend voor jullie :)
(Mijn excuses voor de gelige foto's, maar dit was de enige manier voor mijn camera om het paars ook daadwerkelijk paars te maken in plaats van blauw. Ik heb geen idee hoe Photoshop werkt XD)



First I applied two layers of a light blue Paris Memories polish. When that was dry I started blowing on polish with a straw. The polishes that I used are Catrice Heavy Metallilac (purple), a metallic Red Claire's polish and Essence A Walk In The Park (green). I finished with one layer of top coat. Out of all the three polishes I used I found that A Walk In The Park was the easiest to blow on with a straw. This was super messy, so cleanup was a bit of a pain. But I had a lot of fun doing this. For a first time I think it looks rather nice (my right hand was a disaster though).
Have you ever tried a splatter mani before? I would love to see them if you did ^_^

Als eerste begon ik met twee laagjes van een licht blauwe Paris Memories lak. Toen die goed droog was blies ik met een rietje de andere lakken erop. De lakken die ik gebruikt heb zijn Catrice Heavy Metallilac (paars), een metallic rode Claire's lak, en Essence A Walk In The Park (groen). Van alle lakken die ik gebruikt heb vond ik A Walk In The Park het makkelijkst erop te blazen met een rietje. Het was echt heel messy om te doen, maar wel super leuk. De clean up was alleen wat minder. Voor een eerste keer vind ik deze nog best goed gelukt (je moet alleen niet naar mijn rechterhand kijken, die was best mislukt).
Hebben jullie al ooit eens een splatter mani gedaan? Die zou ik dan graag eens willen zien ^_^

~Marlies

No comments:

Post a Comment