Thursday, March 20, 2014

Essence Laser Show

Hi everyone, / Hoi iedereen,

Sorry for being a bit MIA again. I do have an excuse, but I leave it up to you whether you find it valid or not ;) I received a Kobo Touch ereader as an early birthday present from my parents about a week ago (though once I get more money when my actual birthday comes around I have to pay part of it back because it was rather expensive). So I've been reading a lot the past week (I finished four books already) and that's why it took me a while to get back to blogging.
Today I have a swatch of Essence Laser Show on the blog, which is a mix of black and white matte glitter in a shimmery base. Party Crasher (another one in this collection) can also be found on the blog :)

Sorry dat ik weer een beetje MIA ben geweest. Ik heb een excuus, maar ik laat het aan jullie om te bepalen of het een goeie is ;) Ik heb ongeveer een week geleden een Kobo Touch ereader gekregen als een vroeg verjaardagscadeau (maar ik moet er nog wel een deel van terug betalen zodra ik meer verjaardagsgeld heb gekregen omdat 'ie redelijk prijzig was). Dus ik heb de afgelopen week heel wat gelezen (vier boeken heb ik al uit) en daardoor duurde het even voordat ik weer verder ging met bloggen.
Vandaag heb ik een swatch van Essence Laser Show voor jullie, dat is een mix van zwarte en witte matte glitter in een glinsterende basis. Party Crasher (een andere lak in deze collectie) kun je ook vinden op deze blog.



In the photos above I am wearing two layers of the polish on it's own. As you can see it is rather difficult to see the white glitter. Next time I'm going to layer this one over a colored polish. Application-wise it was easy to work with. The only problem I had was that I had to dab on the black glitter, which didn't want to come off the brush otherwise. I really like this one, and it is unique in my stash too.

Op de foto's hierboven heb ik twee laagjes van de lak op mijn nagels. Zoals je kunt zien zijn de witte glitters moeilijk te zien. De volgende keer ga ik er dan ook een gekleurde lak onder doen. Het aanbrengen ging makkelijk. Het enige waar ik last van had was dat ik de zwarte glitter erop moest deppen omdat die niet van het kwastje af wilde komen. Ik vind deze lak heel erg leuk en hij is ook uniek in mijn collectie.

~Marlies

No comments:

Post a Comment