Saturday, June 7, 2014

P2 070 Kingly Gift

Hi everyone, / Hoi iedereen,

Today I have my first P2 polish swatch for you. P2 is (for as far as I know) only available at the DM in Germany, so until recently I wasn't able to get any of their products. A friend of mine has been to the DM a few times and when I celebrated my birthday a week ago I got P2 products as a present from her (and also a really cool cat ring <3).

Vandaag heb ik mijn eerste P2 nagellak swatch voor jullie. P2 is (voor zo ver ik weet) alleen verkrijgbaar bij de DM in Duitsland, dus tot voor kort kon ik niet aan hun producten komen. Een vriendin van mij is al een aantal keer naar de DM geweest en toen ik afgelopen week mijn verjaardag vierde kreeg ik van haar P2 producten (en een hele gave kattenring <3).



This is P2 070 Kingly Gift, part of their Satin Supreme line. It's a gorgeous light purple with a satin finish, which I really like. Application was a breeze and it dries super fast :O On the photo's I'm wearing two coats and I still have some visible nail line, which isn't as noticeable in person. In two weeks time I get to go to the DM myself together with the same friend who gifted me this one, and my mom asked me to buy this one for her as well. They also have a pastel green one that I'm thinking of buying, but they have so many different polishes to choose from so who knows XD
This color is also in honor of Jessuhhhkuh on Instagram~ #IsupportEDA

Dit is P2 070 Kingly Gift, deze maakt deel uit van de Satin Supreme collectie. Het is een prachtige licht paarse kleur met satijn effect. Het aanbrengen ging super makkelijk en hij droogde razendsnel :O Op de foto's heb ik twee laagjes op en je ziet nog enigzinds het witte randje van mijn nagels, maar in het echt valt dit een stuk minder op. Over twee weken mag ik mee naar de DM met dezelfde vriendin als waar ik deze lak van kreeg, en mijn moeder heeft al gevraagt of ik deze ook voor haar wil meenemen. Ze hebben van deze serie ook nog een pastel groene die ik misschien wil kopen, maar ze hebben nog zoveel meer nagellakken om uit te kiezen dus wie weet XD
Deze kleur is ook ter ere van Jessuhhhkuh op Instagram~ #IsupportEDA

~Marlies

No comments:

Post a Comment