Friday, January 16, 2015

OPI Get Your Number

Hi everyone, / Hoi iedereen,

I think I'm finally getting the hang of blogging regularly :) I don't always have time to post something but I do take photos of my nails, so I figured if I take one day in the week to write posts for a couple of hours I could then save them and publish later. And I guess it's working. Thank you schedule function :D

Ik denk dat ik eindelijk een beetje beter wordt in het regelmatig bloggen :) Ik heb niet altijd tijd om iets te posten, maar ik maak wel altijd foto's van mijn nagels, dus bedacht ik me dat ik dan gewoon 1 dag in de week een paar uur posts ga schrijven om ze dan later te publishen. En volgens mij werkt dat wel. Dankjewel schedule functie :D



Anyways, back to the polish I'm showing you today. This is OPI Get Your Number, a liquid sand polish in the most amazing shade of blue. I used two coats in the photos, but I probably should've added a third one. In person it looked fine though. Removal wasn't as annoying as I feared, but still more work than your average polish of course. It did chip rather fast, but maybe that's because my nails are on the short side.

Maar nu weer terug naar de nagellak die ik jullie vandaag laat zien. Dit is OPI Get Your Number, een liquid sand lak in de meest geweldige kleur blauw. Ik heb twee laagjes op mijn nagels, maar ik denk dat er nog wel een derde bij mocht voor op de foto. In het echt zag het er prima uit. Het verwijderen was niet zo vervelend als ik vreesde, maar nog steeds wat meer werk dan bij een normale lak. Ik kreeg wel snel last van chips, maar misschien ligt dat aan het feit dat mijn nagels wat aan de korte kant zijn.

~Marlies

2 comments:

  1. Bij mij chipte deze juist helemaal niet. Hij bleef en bleef, was ook de meest klimwand bestendig. Er schuurde heel weinig af en dat was makkelijk bij te werken !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik denk dat het bij mij komt doordat sommige nagel niet helemaal mooi glad waren. Ik heb nog wel eens dat er een dun laagje van mijn nagels afkomt, daardoor worden ze een beetje ongelijk :(

      Delete