Tuesday, July 15, 2014

Maybelline Urban Vibe

Hi everyone, / Hoi iedereen,

Just a quick swatch for today's post. I have one of the Maybelline Color Show Street Artist polishes for you, which was a birthday present from a friend. I swatched it a while ago but never got around to posting it. Seeing as my nails are still short (I had to shorten them again after a nasty corner break on my swatching hand :S) I figured I might as well post it now~

Een snelle swatch voor de post van vandaag. I heb één van de Maybelline Color Show Street Artist lakken voor jullie, die ik van een vriendin voor mijn verjaardag had gekregen. Ik heb deze al een hele tijd geleden geswatched, maar heb hem nooit op mijn blog laten zien. Omdat mijn nagels nog steeds kort zijn (ik heb ze weer korter moeten maken nadat er een hoekje was afgebroken van mijn linker hand :S) vond ik dat ik deze nu wel kon posten~



This is Maybelline Urban Vibe, a mix of orange and black matte glitter. Shown here is one coat of Urban Vibe over two coats of Rimmel Hot White Love. Just like the others in this collection the application was a breeze.

Dit is Maybelline Urban Vibe, een mix van oranje en zwarte matte glitter. Op de foto's zie je één laagje Urban Vibe over twee laagjes Rimmel Hot White Love. Net zoals de andere lakjes in deze collectie bracht deze heel makkelijk aan.

~Marlies

No comments:

Post a Comment